#1• Jajja mirando por la red he encontrado esta locura, y el precio que tenia era de 660 dolares jajaja que quien se anima, ahora esta sin stock: SUZUKI DRZ400 TURBO KIT!!!! HERE IS YOUR CHANCE TO OWN A CUSTOM DRZ400/KLX400 TURBOCHARGER KIT. THIS IS A CUSOTM ONE OFF KIT WITH EVERYTHING NEEDED TO INSTALL ONTO YOUR DRZ/KLX!! Included: RHB31 turbocharger with custom machined compressor housing (anti surge port) Stainless braided oil feed line with fitting to attach to engines oil por Oil return lines with fittings Stator cover with AN fitting installed for oil drain Custom stainless header and downpipe KN cone filter Aluminum charge piping with silicone couplers and clamps Custom fabricated polished aluminum surge tank with fuel pump mount Greddy Type S BOV 100lph elecrtric fuel pump with fuel lines, filter, and relay Dynatek CDI box with programming cable (4 selectable timing curves) 157.5 and 160 main jets for OEM mikuni carb, custom tapered needle Mallory rising rate regulator with guage, lines and fittings Custom fuel return setup featuring a fuel petcock eliminator and aluminum tube that goes to the top of the tank Boost gauge Custom inner fender cut for surge tank All the brackets to attach the side cover back onto your bike with the surge tank installed Required to complete: Welding a bung to your gas tank Recommended: AEM wideband guage Double stack base gasket or 100 octane or higher fuel Dyno tune Selection of needles with different tapers for tuning Info about the kit: I have put about 6000kms of riding on this kit, I have everything dialed in pretty well, the turbo will numb your bottom end but will drastically improve midrange and topend power. To take full advantage of this kit lowering the compression is recommended. I ran 100 octane with stock compression and only then could start advancing the timing to make full power. The kit runs 7 psi depending on conditions, with lowered compression and higher boost it would be nearly double the power of stock. A wideband is reccomended to keep an eye on the air fuel ratio, although with the parts supplied and proper base pressure set on the regulator it will be rich enough to be safe. This kit is reccomended for those who know the basic concepts of the engine and know somewhat how to tune them, or at least have a friend or shop that can do this type of stuff. DOG NOT INCLUDED BUT HE HELPED BUILD THE KIT! UN SALUDO!! V'ssssssssssssssssssssssssssssssssss ----- NORMAS DE UTILIZACIÓN (leer antes de escribir), copia y pega este enlace: -----
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#2• Ahora vete a pasar la ITV. Por esa pasta para la DRZ paso, pero para la TDM lo quiero yaaaaaa Vssssss |
#3• Preciosa maquina la TDM me encantaba desde hace ya años mi padre acabo con una KLE para entonces sino... ahora con la remozada que hicieron si algún día me pica el gusanillo del trail jajaja... UN SALUDO!! ----- NORMAS DE UTILIZACIÓN (leer antes de escribir), copia y pega este enlace: -----
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#4• Escrito originalmente por @Dan_SM Preciosa maquina la TDM me encantaba desde hace ya años mi padre acabo con una KLE para entonces sino... ahora con la remozada que hicieron si algún día me pica el gusanillo del trail jajaja... UN SALUDO!! De trail más bien poco pero en asfalto va canela Vssssss |
#5• Esta "parida" para asfalto jajaja si no recuerdo mal ya en su día se comentaba que era una moto difícil de englobar por filosofía. La verdad es que se vendieron menos de las que deberían, al igual que su prima hermana TRX que aún fue una moto mas discreta en ventas.. bueno mira, así la gente que tenga una de ellas tendrá una moto exclusivas, jijijij UN SALUDO!! V'sssssssssssssssssssssssss ----- NORMAS DE UTILIZACIÓN (leer antes de escribir), copia y pega este enlace: -----
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#6• Buenas...y no habla de la potencia?????? |
#7• Hola Osvaldo, pues no, en todo el texto no hay especificación de lo que se gana.... porque estas interesado en uno Pásate por el apartado de presentaciones y haz lo pertinente UN SALUDO!! V'sssssssssssssssssssssss ![]() Suzuki DR-Z 400 SM 2005 - Barcelona |
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